Lidya-t Genelde sinirin geçmesini bekliyorum. Sarılmayı da istemiyor ama müdahele etmeyince huy yapar mı zararı var mı caba diye endişeleniyorum. Çünkü bişey yapmayınca canı acımışcasına bağırarak ağlıyor
ortam zaten ona göre ayarlı ama farklı bir ortamda çıkıyor krizler veya zaman ile ilgili. Gitmemiz gerekiyor vesayre