EllaNaz_2021 Lulemom benim kizim elini suan kulagina hic goturmedi oyuzden yaptirdim ve 3 haffa sonra iylesecegini soyledi doktorum🙏🧿
Suleasya EllaNaz_2021 oyy maşallah 41 kere . Annesi sizsiniz en iyisini siz bilirsiniz . Benim canım xok tatlı sanirim🙈
2papatya EllaNaz_2021 kimisi erken deldirmek iyi farkında olmaz ellemez kulağını diyor kimisi geç deldirin diyor kızlarım 19 aylık şuan düşünemiyorum deldirsem kesinlikle asılırlar çekiştirirler yara olur 🤦🏻♀️
EllaNaz_2021 2papatya canim benim kulagima anem erken delmis iyiki delmis diyorum sonrada Ben buyunce 3 tane deldim birde yukari etti 4😀😀
Patilimom EllaNaz_2021 neden yaptınız ki 😔 aşı olması gerekli bir durum olduğu halde 2 saniye can acısına ağlıyor diye dünyam yıkılıyo. Benim yüzümden süs için 2 dakika ağlasa 20 yıl yaşlanırım. Olan olmuş malesef bebeğiniz için tek duam umarım bidaha gereksiz acı çekmez ve büyükdükçe çekip vs kulağına zarar vermez yavrucak.
EllaNaz_2021 Patilimom herkes farkli dusuncelerde saygim var sonucta renk ve zevkler tartisilmaz biz mutluyuz suan 🙏🧿🧿
Kevseryldz EllaNaz_2021 bende 5 aylık deldirmiştim iki güne iyileşiyor eli de kulağına gitmediği için kolayca sorunsuz atlatılıyor. Yalnız takılan küpeler en az 1-2 ay kulağında dursun hemen çıkarmayın
Minikmucizemmmmmm Bende deldirmek istiyorum 12 aylık uykusu gelince kulağını çekiştiriyor ondan emin olamıyorum nerede deliyorlar acaba
EllaNaz_2021 Minikmucizemmmmmm ben yurdisindayim Ben burda sadece taki ve kulak deldirme uzerinde professional Elaman calisiyorlar orda deldirdim ve cok guvenilir bir numara🥰
Deterjanhanim EllaNaz_2021 benim kızım yok da küçükken deldirmisler kulağımı iyi ki deldirmisler benim tercihine kalsaydı asla deldiremezdim. Liseden beri ikinci deliği actiriyim diyorum bı cesaret edemedim. Bana biraksalardi o ilk küpe deliği de olmazdı😂 iyiki deldirmişsiniz geçmiş gitmiş keyfi de yerinde oh maşallah 🧿
EllaNaz_2021 Deterjanhanim canim okadarda acimiyor inan bende 3 delk var bide uste cok begeniyorum Ben 😇💐🥰
halamidagakaldirmislar Benim kulağımı komşumuz iğne ile delmiş 😱😱 bende resmen travma yaratmış olmalı ki asla küpe takamıyorum, deliklerim iltihap toplayıp şişiyor, arada küpe takmasam bile iltihaplanıyor ☹️ Bu nedenle kızımın kulaklarını o istediği takdirde deldireceğim
GiybetReis EllaNaz_2021 kesinlikle bu kararı bebeğinize bırakmalıydınız. Bedeni hakkında kendi karar vermeliydi. Küpe zararsız gibi gözükse de aslında öyle değil. Bedeninde birileri süs olsun diye delik açıyor hemde onayı olmadan. dikkatli olun oral döneminde 2 yaşına kadar. Cıkarıp agzına atmasın sürekli kontrol edin..