ilosasell Ates_mami aynen bezi çıkarıp tekrar takınca muhtemelen yapmazsam yine bez takılır diye düşünüyorlar süreç zorlaşıyor
AytenMina ilosasell belirti yoktu ama denemem gerekiyordu alerjik bir bebek altımım hep kuru kalması gerekiyordu bir sans verdim basardık
ilosasell Liona utanacak bişey yok ya olur öyle şeyler 😂 hiç bir belirti yok işte 15 aylığız erken öğretenler belirti var mı yok mu direkt başlayıp öğrenenler var mı diye merak ediyorum 🙈
Liona ilosasell benim oğlum 14 aylık açıkçası bende merak ediyorum. Bez bağlamamdan acayip irite oluyor. Bende yerimi aliyim burda😂
scooby-doo ilosasell kızım 23 aylıktı öğrendi tabi arada kaçırmalar oluyordu ama 23 aylıkken bezi attık
_negolen_ ilosasell 26 aylıktı 4 günde öğrendi, şimdi 30 aylık gayet başarılı ve güzel gidiyor maşallah 🙏🏻🌼😇
ilosasell AytenMina bizde de bir belirti yok bende Bi şans vermek istiyorum inşallah sizin kadar şanslı oluruz 🙈
_negolen_ ilosasell evet öncesi 4 defa denedim ama kızım istemedi zorlamadım, bezi çıkarttım ve asla bez ve alıştırma kilodu takmadım, kaçırsa da kızmadım tamamladı, 💩 sını bile yaptı o 4 gün içinde korkmadığı için yanındayım mesajı ççok önemli 💜
sevimlianneee Tugraninannesi benim Kayın validem e kalsan oğlunu 4 aylıkken alıştırmış nasıl oluyor sa hala çözemedim 😂😂
Tugraninannesi sevimlianneee yalaaaaaan yalaaaaaan sözlerin yalan diye bir şarkı aklıma geldi nedense 😂😂😂😂
Belinay2519 BugsBunnyy bizde 27 aylığız bugün 3 gün, hala çoğunlukla altına kaçırıyor siz nasıl ilerlediniz ne kadar süre denemelimiyim
BugsBunnyy Belinay2519 ben sık sık tuvalete goturdum takip ettim hareketlerini ilk zamanlar soylemesini beklemedim