ilosasell biraz trajik oldu baslamamız aslında kızım 18 aylıkken tekrar hamile oldugumu öğrendim yaz gelince de bari bezi atalım dedim lazımlık aldım bi hevesle ama onu hiç sevmedi ben de klozet kapağı aldım ğzerine ve banyonun duvRlarına sticker yapıştırdım pepenin tuvalet sarkısının payını da es gecemem 😂evdeki halıları kaldırdım bez yerine renkli desenli külotlar aldım gece bile takmadım bezi ilk gün klozette oturuyodu ama yapmıyodu koridora cıkıyoruz hemen çiş yapıyo ve ağlamaya başlıyo😂 gece de 2 3 gece falan kaçırdı rahatsız olup ağladı 5. Gün gece uyanıp anne çiiiş demeye basladı 😂😂