ilosasell Yani tamamen otursa da, olabiliyor kazaları.
Şöyle zaten 6 ay itibariyle ara ara lazimlik koyarak iletişimimiz vardı. Tuvalet adaptörü aldım. Bezli oturttum. Bazen kaka zamanlarını biliyordum bezsiz oturttum. Böyle iletişim halindeydik. Gece bir kere falan çiş yapmaya başlamıştı. Bezi neredeyse kuru gibiydi. Denedik öyle. Ocak gibi başladık. Zaten sular seller gibi kaçırma olmuyordu. Üst baş değişip devam ediyorduk. Ama ilk zaman 15 dk bir tuvalete gittik ben götürdüm. 20 dk 30 45 50 derken arttı zamanlar. Bu şekilde kacirmalar az oldu. 3 hafta sonra söylemeye başladı ara ara. Sonra tamamen söyledi. Tam öğrendi dediğim an başa sardık gerileme oluyor aslında sizi deniyor tepkilerini normal bir süreç o da. Sonra yine devam ettik. Yaza bezsiz girmek büyük nimetti. 🤭 Ek olarak şu var gece beslenmesini kesmek gerek. Kesmeden tuvalet eğitimi olmaz. Ben 15 aylıkken gece beslenmesini kestim. Sonra 17 aylık tuvalet eğitimine başladık net bezi attık.