Daphnethebird Merhaba,bende 34.haftada doğum yaptım. Hamileliğimde oğlum önde gidiyordu. 36 37 haftalık bebeklerle uyumluydu. 22 gün küvözde kaldı solunum sıkıntısından dolayı fazla besleyemediler bu yüzden kilo kaybı oldu. Şuan 7 aylık persentilde %50 lilerde. 5.ayda hem hasta oldu hemde meme reddi oldu o.ayda da kilo kaybı yaşadık. Yinede insanlar minik diyor, 5.ayda oturtmaya çalışıyorlardi,mandalina suyu sıkıyorlardı ağzına. Kimseyi memnun edemezsiniz. Sağlıklı olsun yeter❤