babyandmom1 Merak etmeyin, her şeyin bir zamanı var. Acele etmeyin, akışına bırakın yoksa bu sizde alışkanlık halini alır ve ileriki zamanlarda çocuğunuzun aklı erdiğinde kendini beceriksiz hissetmesine sebep olabilir. Geç olsun güç olmasın. Benim kızım 10 aylıkken emekledi mesela ama 12 aylıkken yürüdü. Büyümek zaten yeterince sancılı, bi de biz strese sokmayalım. Rahat olun, hepsi zamanla oluyor. 😊 Ayrıca gel gel’i öğrenmesi için henüz erken. Yürüteç gelişimi için çok da önemli bir araç değil, kendi halinde yerde oynaması daha verimli olacaktır bence.