babyandmom1 daha yeni 9 aylik olduk.
8 aylik donemde benim benegimde gel gel diyor ama eli ile yapamiyordu hic takilmadim. ama ben elimle gel gel yaptigimda komutlarima tepki veriyordu ve geliyordu. Yada hadi uykumuz geldi uyuyalim
dedigimde gelip sarilir veya besigine girer beni beklerdi.
ben yurutece koymuyorum. Olabildigince yerde vakit geciriyoruz. Emekliyor ayaga kalkiyor tutunarak yuruyor.
eliyle tutup yiyebilecegi besinleri karsina gecip gostererek anlatarak karsilikli yiyerek ogrettim.
size tek tavsiyem bu donem onun kesif donemi birakin evin icerisinde dolassin cekmeceleri acsin baksin incelesin. Yapmayin demeyin korkmayin.
Onu cesaretlendirin.