SedaUmut171121 Seymaemre-asya34 1. Ve 2. Asi ateş yapiyomu bilmiyorum ama ben aşıya gitmeden önce bir çay kaşığı calpol veriyorum sağlık ocağına gidincede söyledim ates düşürücü verdim gelirken diye iyi yapmışsın dediler ateşi olmadi hic
Seymaemre-asya34 SedaUmut171121 2.asi da bsey olmadı için verme gereği duymadim 4 ay aşısı farklıymış demekki oldu