Littlebird
doğumdan önceki son ultrason ölçümünde kızımın kilosu 3300-3400 arasıydı, amniyosuyu birden kritik seviye altına indiği iÇin 37+1 de apar topar doğuma girdim, kızım 2500 g doğdu, kilonun gerisi meğer diğer yumurtalığımda kocaman bir kistmiş. Yumurtalığımı doktor zor kurtardı, kisti güzelce temizledi ama bu durumun sonrasında da tekrarlanıp dert olmaması İçin sık sık kontrole gitmeme söyledi. Bende koronadan gidemedim, sonra tam gidecektim doktorum hastaneden ayrılmış izini bulamadım, ulaşamadım. Şimdi ulaştım onda da onkoloji hastalarına bakabiliyormuş sadece bana bakamıyor 🙈 tekrar kist olduysa diye gitmem gerek diye düşünüyorum canım.