Merhaba sevgili anneler,
Oldum olası adet düzensizliğim vardı, doğumdan sonra 9,5 ay adet olmadım 6 aydır da düzenli günü gününe oluyorum ama bu ay adetim 6 gün gecikti, korunduğumuz halde hamile kalmaktan korkuyorum. 3. Gün ve az önce test yaptım evde, ikisi de negatif sonuçlu. Ama emin de olamıyorum, testi negatif olup da sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı aranızda? Kandan da baktırmak istiyorum ama henüz hastaneye gidemedim.