mayalbbk ya ateşolcerden de bir tuhaf ölçüyor. kendimi olcuyorum 35,4 çıkıyor. Bebeğim 37,6 ile 38 arası gidip geliyor anlamadım doğru mu ölçüyor ama sanki daha fazla ateşi var gibi geliyor 😔 iç ateş için yapılacak bir şey var acaba. Kısa kollu iç zıbın üstünde de uzun kollu pijaması var sadece.