Deryabodur55 Kıyamam, kızımın o ayları ve en ufak bir düşmesinde canı yanmasında benimde onunla ne kadar üzülüp ağlamalarım geldi gözümün önüne burdaki çoğu anne aynı durumları ve duyguları yaşamıştır ve yaşıyordur emin olun.Ve hazırda olun, daha çok düşmelerine şahit olacaksınız çocuk bu düşe kalka büyüyecek değil mi sıkmayın o güzel canınızı çok ama çok normal düşmesi böyle şeylere üzülüp anın tadını kaçırmayın nolur dahada düşecek beterinden korusun rabbim🥲 Not: 3,5 yaş annesi