mihretanem bir de cocuk elbette bir cok seye engel. Tabi ki yapinca keske yapmasaydim demiyordur insan ama diger türlüsünü bilmediginsen karsilastiramiyor bence.
Tatile çıkayım desen ona göre otel ve lokayson sec, eksiklerini al, uyku saatine göre günü planla. İnsan kendini 2. Plana atıyor her daim. Hep bebeye alışveriş 😅 Sinemaya gideyim desen gidemezsin, 10 saat uyuyayım desen uyuyamazsin. Biiiir sürü tatlı sorumluluk. Yani bu sorumluluklari 2-3 yıl sonra almakla bir sey kaybetmezsin, cok gencsin.