22 yaşındayım 8 aylık evliyim. Bir yanım artık anne olmak istiyor bir yanım biraz daha gez eğlen hayallerini gerçekleştir kendine vakit ayır diyor. Ne yapsam bilemedim tecrübeli büyüklerimden yardım istiyorum. Sizce bebek benim eğlenmeme gezmeme engelmi ay ne sorayım bilemedim siz düşüncelerinizi anlatın.😅