Tombikdonerartikcokpahali Merhaba annelerin,Karşılıklı tartışma yorumlarınız silinmiştir🌷🤗 devamı gelmesin,keyifli forumlar dilerim
Tugcedlms Gulumseyememdedim çok kılolu da olsa cok kılolu dıycekler kesınlıkle kımseyı memnun edemezsın bos ver doktor kılosu normal dıyosa bebekte doyuyorsa problem yoktur benim kızım 4.5 aylıkkrn 8 kıloydu suan 5 aylık guncel kıkosunu bılmıyorum bana da herkes az yedır su cocouga obez olcak falan dıyo takmiyorum ama sonucta bızım elımızde olan bısey deıl bu acıkınca verıyoruz yıyo bazı bebekler cok kilo alır bazıları almaz
Gulumseyememdedim Tugcedlms evet doğru söylüyorsunuz insanları memnun etmeye kalkarsak işimiz iş vallahi. Herkes ayrı telden çalıyor 😂
Gulumseyememdedim Masal_Ask ya gündüzleri çok az uyuyor geceleri de zar zor sabaha karsı uyuyor ama öyle gün içinde durmama, ağlama falan yok neyse ki. Alerji testine gerek yok şu an için dedi doktor küçük diye sanırım🤷🏼♀️
Masal_Ask Gulumseyememdedim doyuyordur canım inan bende çok şüphe yaşadım doyuyor mu doymuyormu diye her anne o evreden geçiyor benim kızım 5 aylık ben alerji testi yaptırdim yapılmadan önce doktor bana süt ve süt ürünlerini yasaklamıştı ama alerji testinde sadece yumurta akı ve kuzu etine alerjisi çıktı kızımın o yüzden yaptırıp kafanı rahatlatmak en iyisi ama doktorun gerek görmediyse vardı bir bildiği
Gulumseyememdedim Masal_Ask bende çok yaptırmak istiyorum aslında canım ama küçük oldugu ğçin çıkmıyor falan diyorlar ya o yüzden kafam karışıyor ama 6aylık olduğunda devam ederse yaptırıcam en azından net bileyim böyle çok zor.
Masal_Ask Gulumseyememdedim kesinlikle öyle canım kafanda netlik oluşmadı mi çok zor oluyor ben bilerek yaptırdım ek gıdaya başlamadan kafamı rahatlatmak istedim iki gündür peynir tüketiyorum çok şükür bir sıkıntımız yok çıkıyor canim ben alerji doktoruna sorduğumda 1 aydan sonra yapılıyor diyor söyle birşey olabiliyormuş testte negatif çıkıpta sen yediginde ya da bebeğine ek gıdaya başlayıp verdiğinde nadirde olsa bebekte kanlı kaka olursa o zaman negatif olsa da alerji var diyorlarmış onu da bizlerin takip etmesi gerekiyor
Gulumseyememdedim Masal_Ask alerji testini nasıl yaptılar peki canım acılı muydı😓 ahh bu alerji süreci gerçekten çok zor son zamanlarda da feci artış gösterdi çok duyuyorum cevreden. Bi an önce geçse de rahatlasa bebişlerimiz🙏
Masal_Ask Gulumseyememdedim amin canım gerçekten çok zor şöyle anlatım canım mesela ben süt ve süt ürünlerine yumurta ve etlere karşı yapıldı sırtına hepsinin baş harfini yazdı bayan sonra iğne ucuna benzer birşey batırdı ama canı yanmıyor aglamadi benim kızım sonra da damla damlatti her noktaya 15-20 dakika bekletip vücudun tepki verip vermediğine baktı benim biraz sıkılabiliyor bebeğin çünkü elini sırtına götürmemek gerekiyor sonra silip derecelerini yazdı doktorda değerlendiriyor
Gulumseyememdedim Masal_Ask ya ben canı yanıcak diye korktugumdan da çok yanaşmamıştım ama çok zorlayıcı değil sanırım yaptırmak şart gibi, çok teşekkür ederim canım 🌸🙏
Cihangirberna Gulumseyememdedim bezlerdeki sarı çizginin maviye dönmesi lazım onlardan 4 tane olsa yeterli diye biliyorum