Esraburkay gelişiminde bir sıkıntı yok çok şükür baya hareketli bir bebek hatta o yüzden çok takılmıyorum ama gelen doymuyor mu acaba sütün mü az, sütün yaramıyor mu acaba, ay bu cocuk çok küçükmüş resimlerde böyle değil diyince insan üzülüyor 🙈 aç mı diye düşünmekten alıkoyamıyorum maalesef