Gamzelina Allah şifa versin gerçekten zor bi dönem. Hem sizin için hem onun için. Biz dayımın kanser olduğunu öğrendiğimizde her yerine yayılmıştı pek de yapacak bi şey yoktu. Doktorlar çocuklarını ikna ettiler kemoterapi alsın diye. Benim dağ gibi dayım 3 ay içerisinde küçücük kaldı. Zayıfladı, elden ayaktan düştü, tamamen yatağa bağlı kaldı… hayatımda hiç bu kadar çaresiz hissettiğimi bilmem Allah bi daha yaşatmasın aynı şeyleri düşmanıma bile🙏🏻 Ama dediğim gibi gerçekten acı çekmesine gerek yok. Kemoterapiden sonra çok çok daha kötü oluyolar. İnşallah yener kanseri. Maddi manevi çok yıpratıcı bi süreç🥺