Minisin_annesi Gamzelina hamilelerin duası kabul olur derler Rabbim inşallah sağ sağlim o hastalıktan kurtulmayı nasip etsin inşallah 🤲
GulAkkaya Gamzelina rahim kanseri mi? Benim Halam da yeni öğrendi sayılır karaciğerine kadar yayılmış. Pataloji sonucu köyü çıktı. PET film çekildi şuan sonucu beklıyoruz ona göre kemoterapi görecek. Çok zor şuan bizim yanımızda kalıyor onu öyle görmek üzüyor :(
Gamzelina GulAkkaya merhabalar biz önce ped çektirdik ped sonucunda sıcrama oldugunu gördük akciger karaciger böbrek kemik ve dahada var fakat triotten sıvı alındı suan patolajı sonucu bekliyoruz siz vermedinizmi patalojı sonuc aldınızmı ne kanser belli değil
Prensimmm52 Gamzelina ablamda kanser ama patoloji sonucu iyi huylu çıktı çok şükür inşallah teyzemizinde iyi huylu çıkar eğer iyi huylu olursa metastaz olmuyor dedi doktor ama sizin her yere sıçramış bir tümör varsa bilmiyorum allah şifa versin 🤲
GulAkkaya Gamzelina rahim kanseri halam O da kötü huyluymuş İyileşme ihtimali yok yani yine de allah bilir tabiki de
qwrt1245 Gamzelina çok geçmiş olsun patoloji sonucuna göre doktoruyla görüşürseniz akıllı ilaç kullanımına uygunsa akıllı ilaç kullanmanızı tavsiye ederim kemoterapi kadar ağır yan etkileri olmuyor
Gamzelina qwrt1245 bize direk kemoterapi planı cıkarıldı daha sonuc cıkmadan cünkü heryere sıcrama yapmıs dua ediyoruz hersey allahtan
qwrt1245 Gamzelina babamın da tüm organlarında var akıllı ilaç kullanıyoruz faydasını görüyoruz daha az ağrılı geçiriyor bu süreci.
Pikabu Hala tedaviye başlanmadı mı :/ 3 güne çıkar diyorlardı biyopsi için üzüldüm. Belirsizlikte kötü.. umarm yakın zamanda tedaviye başlayabilirsiniz
Gamzelina BayanNinni allah rahmet eylesin cok zor yıpratıcı bi süreç allahım yar ve yardımcımız olsun bizim içinde zor süreç bekliyor bizi