Bizde 3 ay 2 günlüğüz bugün biraz mızmızlandı ama geçti. Uykusuna alıştığı gibi devam ediyor çok şükür. Valla ben de inanılmaz korkuyorum 4. Ay atağını sessizce bekliyorum hatta bebişim hafif huysuzlansa acaba başladı mı atak diye resmen atak geçiriyorum :)))) ve gerçekten annemlere gideceğim ama korkuyorum orada atak geçirirse evdeki moda göre ayarlayamam bebişimi diye