Kızlar 3 aylık olmamıza 2 gün kaldı ama burada o kadar cok kötü 4. Ay atağı hikayesi okudum ki çok geriliyorum😀 geliyor mu gelmekte olan yoksa yoo ben cok rahat yasadım hiç öyle atak matak olmadı diyen birileri de yok mu? Gönlumuze su serpsin 😀 yaşayanlarda da ne zaman basladı acaba bu atak belası