Ayfer2608 biz çok uzun yollardan geçtik.3 yaştan itibaren hep özel eğitimdeydik. Ekstra yüzme dersleri dans drama bi sürü kurslar denedik. Ama soyleyecegim en önemli şey aile desteği olduğu gibi kabul edin. Ve etrafın da onu sevgiyle karsilayan insanlarla bol bol vakit geçirin. Normal okula gidiyor kızım kaynastirma öğrencisi. Dersleri çok iyi değil ama türkçe de çok zeki. Istanbul da gitmediğimiz doktor kalmadı. 6 senedir istanbul tip fakültesinde takipliyiz. Ilaç tedavisine 6 yaşında başladık. Kaygıları çok fazla olduğu için kullanıyor. Bir de aşırı hareketli duygu durumu çok dengesizlesebiliyor işte bunlar otizmin yanında getirdikleri. Bu durumları çözmek için ilaç veriyoruz. Yoksa otizmin bir ilacı yok. Varsa aklınıza takılan sorabilirsiniz.