Telaslianne bizzat dediginiz şeyler yaşadım kızım 8 aylıkken konuşmaya başlamıştı. Kimse inanmaz duymasa. 20 ay itibarı ile gerilemeye başladı. Ben de çok araştırdım acaba aşılar mı yaptı diye. Fakat kesinlestirilmis bir kanıt yok. Bu konu ile ilgili doçent oytun erbaş videolarını izlemenizi kesinlikle öneririm. Fakat kar zarar hesabı yaptigimda aşılarının muhakkak olması gerektiğini düşünüyorum. Otizmin en büyük sebebi anne karnında stres ve bu stres içine herşeyi alıyor. ve kimine gore genetik olmasada bizim doktorumuz 7 göbek geriden iğne başı kadar da olsa hastalık riski oluyor dedi. Bir çocukta zaten var olan bir hastalık varsa aşılar tetikleyebilir. Fakat bunu biz bilemeyiz şimdi ki düzende herşey otizm sebebi yediğimiz yemek içtiğimiz su teknoliji. O yüzden diğer hastalıkları düşünerek aşılardan vazgeçmeyin.en önemlisi içinizi ferah tutun. Tedbirli olun ama asla ya bu da öyle olursa demeyin. Ilkinde yaptığım hataları asla oğlum da yapmayı düşünmüyorum