ysrzynp merhaba:) bence zor olmaz çünkü kakalı bezle uğraşmıyorsunuz. Liner denen bir ince bez var ıslak mendilin kuru hali gibi ama daha iyi. O iç bezin üstüne konuyor. Eğer kaka varsa onu çöpe atıyorsunuz iç bezinizi makineye ☺️ Bezden kalayı arındırmakla ığraşmanıza gerek kalmıyor. Büyük kolaylık. Eğer iç beziniz fazla olursa 30 tane falan 2 - 3 günde bir yıkarsınız. Benim sızdırma ilk başta oluyordu bebeğim çok küçüktü bez büyüktü vebeğim kilo aLdıkça sızdırma problemi ortadan kalktı. Ben aynı zamanda tuvalet iletişimi de uyguluyorum genelde çişli bez oluyor bizim.