Morusevenanne kaka olursa da kullanılır ben kakalıysa yıkamıyorum çişliyi yıkıyorum. Makinada 40 derece 600 devirde gayet iyi yıkandılar. Bebeğim 35 günlük yeni deneyimliyorum ybbyi açıkcası çok zor değil. Ben ilk hafta hazır bez kullandım sezaryen doğum yaptığım için bebeğim pişik oldu. Hemen ybbye geçtim pişiği geçti. Hazır bezler ne kadar pure soft olsada zararlı bileşenler içeriyor… ybb çok kullanışlı fazla fazla iç bez alırsanız. 3 günde bir yıkarsınız. Koku sıvı geçirmez torbaları var çok başarılı onlarda bekletiyorum.