Nursena0606 babyfaceee merhaba ben bebeğim doğduğundan beri evolvia kullanıyorum. 4 aylık olduk. Hiçbir sorun yaşamadım. Ayda 1 kg almış.
Nursena0606 babyfaceee inşallah. Kıvamı yoğun bir mama. Suyunu az manasını fazla katmayın. İlk kabız yapabilir. Suyunu azıcık fazla koyarsanız alışıncaya kadar normale döner.
Nursena0606 babyfaceee aslında 800 gr olduğu için biraz Pahalı gibi geliyor. Diğer mamaların 400 gr lık fiyatına bakınca onlar daha pahalı. Son zamlardan sonra diğer mamalara göre ucuz kaldı 😃
babyfaceee Nursena0606 minik boy kaç Gr oluyo 140 a aldık onu meme mama devam edicez büyük bir aya bitmeyebilir acilinc
Nursena0606 babyfaceee ben hep 800 gr alıyorum. Sadece mama içiyor. 4 aylık ve 1 hafta gitmiyor ☹️. Birde mini boy 140 çok pahalıya almışsınız. Ben 155 e 800 gr alıyorum.
Olric11 babyfaceee belki yenidoğan zamanı 6 ay kullandık evolvıa ac pandemi dönemi stokta sıkıntı çok oluyordu bıraktık birde fiyatı 250 fırladı çok güzel bir mama kolik sancılarına bir nebze iyiydi