babyfaceee Kullanan var mı acaba memnun musunuz. Palm yağıda yok içeriğinde. Palm yağının eksisi nedir
Kdrtzynp babyfaceee ben kullanıyorum bebeğim iki aylık olduğundan beri şu an 9 aylık kızım coook memnunum ilk Aptamil ve sma kullanmıştım bebeğime aşırı gaz yaptı sonra doktor bu markayı önerdi ve bebeğime çok iyi geldi gaz sorunu tamamen ortadan kayboldu çok şükür şimdiye kadar hiç değiştirmeden kullandım ve kullanmaya devam edicem
Toprakaren babyfaceee canm bu mama yi iyice araştır eşim işyerinden tester getirmiş ti nasil diye internetten araştırdım kullananlar hiç memnun değil çoğu kişinin kutusundan sac kılsiyah biseyler falan çıktığı olmuş nekadar doğru bilemem ama resimli paylaşanlar var bebeği huzursuz ateş kusma yalanlar çok olmuş bende vermedim çöpe doktum bence iyi bir marka kullansan iyi olur saglik calisaniyim ben hipp organik combiotik kullanıyorum sma da güzel
NeverGiveUp babyfaceee palm yağı damarları tıkıyor vücuttan atılmıyor kalp damar sağlığı için çok zararlı
tdZehra Geçmeyen karın ağrılarımız sonrası bende bugün 2 numara sipariş verdim, hiç kötü yorum görmedim artık son umudum. Bende burda bekleyim. Bebeğim 8 aylık
babyfaceee tdZehra kızım 45 günlük mama meme devam edicez hipp aldık beğenmedim. Doktorumuz bunu önerdi merak ediyorum bende inşallah fayda sağlar bebisinize
tdZehra babyfaceee hipp verdiğimde zehir vermişim gibi ağladı hiç bi şekilde kabul etmedi, doktor önerdi bize de bakalım artık ben gerçekten tükendim çünkü
Kdrtzynp babyfaceee çok iyi çok şükür hatta biraz fazla iyi tombiş kuzum ayına göre önde gidiyor 6.aydan itibaren ek gıda da veriyorum elhamdülillah boyu kilosu gayet iyi inşallah sizin kuzuya da çok iyi gelir sağlıkla büyür ❤️
babyfaceee Toprakaren Cogu mama için bu ksrslsmalar yapılıyo malesef. Doktorumuz önerdi deneme boy verdi hipp ve evolvia. Hipp bize iyi gelmiyo sma ya tovbeliyom ilk bebegimden. Mahvetti çocuğu kabızlıkta n
Toprakaren babyfaceee tercih senin canm ben internetin yalancısıyım kullanmadım oyuzden araştır biraz google öyle karar ver ben kimseyi yanlış yönlendirmek istemem
babyfaceee Toprakaren evolvia aldım içeriği en temiz mama dedi doktorum. Diğerlerine göre pahalı ama olsun
Nursena0606 babyfaceee aslında 800 gr olduğu için biraz Pahalı gibi geliyor. Diğer mamaların 400 gr lık fiyatına bakınca onlar daha pahalı. Son zamlardan sonra diğer mamalara göre ucuz kaldı 😃