Snowglobe hilalkbdy uyku saatlerini çok iyi gözlemleyin. 2 saatten once 3 3 buçuk saatten sonra olmasın. Çünkü ya uykusu yok diye Ya da çok uykusuz olduğu için uyumaz
hilalkbdy Snowglobe yok sinayilini hemen alıcan yatırıyorum yatakta oyalanıyor sonra başlıyor ağlamaya kucağıma akıyorum susuyor yani bilemedim 🤷♀️🤷♀️
GALADRiELL Erenaycn ten tene temas yapmayı çok istiyorum ama bebeğim üstünü çıkarınca çok ağlıyor o yğzden yapamıyorum
Erenaycn GALADRiELL evet bebekler ilk zamanlar korkuyormuş çıplak olunca öyle okumuştum o geçiyor bir süreden sonra
hilalkbdy Snowglobe olmadı onu deneyecek evet ama çok mu ağlıyor ondan daa bilemedim araştırmadım hiç