Taze1mom Crn_neva bende de oluyordu doktora gittim, gaz olduğunu söyledi karnım hassas olduğu İçin bağırsak hareketlerini hissediyorsun dedi, dedim olabilir 😅
Yica Crn_neva başlarda herşeyi bende sıkıntı sanıyordum ya. Dert etme çok normal. Hatta bazen baya şiddetli acı da hissediyordum. Hatta annem bebekte hisseder ağlar filan derdi ama doğru mu hirafe mi bilmem ama emzirirken daha çok agrirdi 😃
HBNE Yica emzirirken salgılanan hormonlar rahmin toparlanmasını sağlıyor.O yüzden emzirirken lohusalık döneminde ağrı yaşanıyor
HBNE Crn_neva Benim kızım yaşını geçti artık.Kızım küçükken bir kaç defa hissetmiştim ama artık öyle birşey hissetmiyorum
luppoyanak Crn_neva normal canım benim dört ay geçmedi o his zamanla geçiyor sezaryen yerim uyuşuktu hissetmiyordum bide ama karnımın içinde pıt pıt bebek tekmeler gibi olurdu gaz gezer muhtemelen
Sewimlii Crn_neva karnını sıkı bir çarşafla sar canım rahim yerleşmesinde oluyor öyle sıkıca sar çarşafla kendini 🌸