Crn_neva Sezeryan oldum 22 güm oldu karnımda bebek varmış gibi tekme atıyor sanki olanlar var mı böyle 😞
Sudee96 Crn_neva piskolojik olabilir mi ? Benim sadece ilk günler karnım titriyordu dışardan bende öyle hisiediyordum hem piskolojik hem titremeden
HBNE Crn_neva ben de o hissi yaşamıştım,bana yapılan açıklama organların yerleşiyordur olmuştu ☺️biraz tuhaf bir histi ama çok uzun sürmedi
deniz-95 Evet. Bağırsaklarınız yerleşiyor. Sonuçta rahim büyüdüğü için organlar yer değiştirmişti. Gaayet normal endişe etmeyin.
Crn_neva HBNE yalnız değilimişim bari insan korkuyor birde benim ameliyat biraz zordu rahimden dolayı
Sudee96 Crn_neva gazdır o zaman banada aynısı oldu tekme gibi anlıyorsundur ama işte gebelikte bebek haraketi algıladığımız için sürkeli sonrasındada öyle algılanıyor
HBNE Crn_neva benim doğumum da zor oldu,tam yatak istirahati ve doğum durdurma çabasıyla 18 gün hastanede yattım.Ağrılarım da doğum sonrası yoğun oldu.Belki bu açıdan benzer şeyleryaşamışızdır,şifalar diliyorum size de 🌺
Beyoglufeyza 71 gün oldu sezeryan doğum yaptım ilk günler sankii doğurmamisim gibi hissederdim karnımda kıpırtılar olurdu Şu an da hissediyorum da öyle pek sık değil Ilk zamanlar organlar eski halini alırken hissediyodum da şu an hissettiğim psikolojik bence Seninki de öyle bence
Crn_neva Beyoglufeyza ay bilmiyorum ya elimi koyuyorum karnıma atıyor çok garip 😳 inşAllah geçer böyle daha çok bozulacak 😅
Patilimom Crn_neva ahahah evet benim birkaç ay sürdü valla o his heralde karnımda hiç rahat durmadığı için tik gibi olmuştu bende
HBNE Crn_neva Benim kızım yaşını geçti artık.Kızım küçükken bir kaç defa hissetmiştim ama artık öyle birşey hissetmiyorum
Yica Crn_neva bebeğim rahim kuculurken öyle oluyor. Ben ilk hissettiğim de aa yiğit hareket ediyor diye kardeşimi çağırmıştım çocuk kucağımda 😂 Ama son zamanlar da tekrar hissediyorum bunun piskolojik olduğunun farkındayım çünkü sanırım hamileliğimi özledim 😂
Crn_neva Yica Yica Yica ay iyi bari herkeste oluyormuş ben birike ben yaşıyorum bi sıkıntı mı var diye kendimi yedim ya 😅
Yica Crn_neva başlarda herşeyi bende sıkıntı sanıyordum ya. Dert etme çok normal. Hatta bazen baya şiddetli acı da hissediyordum. Hatta annem bebekte hisseder ağlar filan derdi ama doğru mu hirafe mi bilmem ama emzirirken daha çok agrirdi 😃
Ebruuuuuuu Crn_neva bağırsakların yer değiştiriyordur canım korsen varsa tak birazda olsa rahatlatıyor bende ılık şeyler içtiğimdede rahatlıyordum 😊 bazen bagırsaklarımdan sesler gelirdi 😂