Anneyimm2 doymaz rahat ol 9.ay itibariyle 3 önüne basliycak mesela onda bile senin sütüne herzaman zaten ihtiyaç duyacak ama ek gıdaya alışmaya ilerde bağışıklığı çok daha güçsüz olablr yemek ayrımı yapabilir o yüzden yavaş yavaş doktorunun dediği gibi basla