Anneyimm2 bence tam 6. Ayında başla canım,biz önce amasya elmasıyla başladık,anne sütüne en yakın tadı olan besinmiş.Anne sütü tatlıdır,sebze anne sütünden sonra tatsız gelir bebeklere dedi,doktoruma cok güvenirim iyi ki de oyle yapmışım herşeyi yedi