Slyshn palatuba büyük oğlum hep yeşil kaka yaparak büyüdü düzensiz ve fazla emzirmenden dolayı demişti doktor bir diğer doktor da sebze ağırlıklı beslendiğiniz için dedi
Sagner palatuba benim kızım aylardır yeşil kaka yapıyor. Mamayla besleniyor ama. Bir sorunu yok çok şükür. Anne sütüyle beslenirken de yeşil yaptığı oluyordu yine bir sorun olmuyordu
ArdicEge palatuba bizimde süt alerjimiz vardı yesil kaka ile karsılastık tam ortaya cıktıgı zamanlarda. Doktorumuzda alerji belirtisi demisti. Sonra üstüne kanlı görünce alerji olduguna emin olduk