palatuba Kızımın 3 aylık olmasına günler kaldı. Süt alerjimiz var dünden beri ara ara yeşil kaka yapıyor. Acaba üşüdü mü diyorum yoksa alerjiden dolayı yeşil kaka olur mu? Bilenler yardımcı olursa sevinirim.
amansallagitsin palatuba normal diyo doktorlar bende bi kac kez oldu sormustum normal demisti sebze agirlikli mi tuketiyorsunuz oda yapar genelde usume ile kakanin hic bi alakasi yok
ozlem_4734 palatuba ilaç kullanıyor musunuz yâda bebeğiniz ilaç aldı mı ondan dolayı da oluyor bizde oldu bide ıspanak yemiştim bir ara yeşillik yiyince de Ogün bebeğim yeşil kaka yapmıştı yeşil ot sebze falan yediyseniz eğer olabilir
palatuba ozlem_4734 Hayır kullanmıyorum. Ispanaklı börek yedim dün ondan mı oldu acaba. Kızım da forbiome minies probiyotik ve D vitamini kullanıyor sadece. Arada gaz damlası
Ygtays Alerji olursa mukuslu ve kanlı oluyor normal yesilse üsütmüs olabilir veya siz yesil Bise yediyseniz yesil olur tabi emziriyorsanız palatuba
ozlem_4734 palatuba ıspanaklı börekten olmuştur canım bende yaşadım bu durumu hatta korktum eşime neden yeşil kaka yaptı dedi ıspanak yedin ondan olabilir ve düzeldi sonradan yediğin yeşillik ten oluyor
Gizoooo palatuba Canım fotoğrafını çek alerji doktoruna götür. Bu gün ben yüzündeki kızarlık için götürdüm atopik cilt ondan mukuslu kaka kanlı kaka veya huzursuzluk olsa alerji olurdu ama bu alerjiye benzemiyor dedi bu tarz şikayetleriniz olursa tekrar gelin dedi