38+5 de sezeryan ile gecen hafta dogum yaptim kizim suan kuvezde yaş ciğer sorunu nedeniyle evet gun vermiyor günü senin bebegim belirliyor diyor en bastan beri..gercekten de cok hakli cuma olumlu konusmustu bende okadar kaptirmisim ki kendimi pazartesi giderken sanki alabilirsiniz artık diyevekler diye okadar sartlandirmisim ki kendimi doktor oyle bi aciklama yapmayinca yikildim…o nedenle cok haklilar gun vermemekte cunku o gun cikartamazlarsa sen kafanda herseyi kurarsın