36+6 haftada doğum yaptım Sezeryan kucağıma bile alamadan solunum sıkıntısı ile küvezde aldılar bugün 9. Gün 😞 günden günde iyiye gidiyor ama zaman geçmek bilmiyor bu durumu yaşayanlar varmı doktor net gün söylemiyor kaç gün daha kalır acaba ben artık üzülmekten sütüm geri çekiliyor