birtutamsac Yica 9 aylık canım aöa doğduğundan beri ben mücadele veriyorum resmen bazen takatim kalmıyo ama sonra geçecek diyorum. Sonra bakıyorum çok zayıf tekrar üzülüyorum böyle bi döngüdeyim 😫
Yica birtutamsac Buyuk ihtimal değişecek ama işte anne yüreği 😕 bu bebislere de zorladikca inat ediyorlar benimki de 8 aylık ağzına 2 lokma birşey girsin diye zorluyorum valla
birtutamsac Yica gerçekten çok zayıf olmasa bu kadar düşünmem ama beni çok düşündürüyo 🥺 emiyosa ek gıdayı elbet alır hiç dert etme benim kızım mama+meme+ek gıda hepsini reddediyo
Ucancivciv Catlakbiranne balık burcu yanında duygusal müzik açamıyorum hemen dudak büküp hüzünleniyor hüüüü :(((
Buselifs Ucancivciv Ay aynı benım kızım minimini bir kuşu söylüyorum sonuna dogru yavaşlıyor ya dudağını büzüp katıla katıla ağlıyor ben şok 🤦♀️Kızım balık burcu 🐟🤷♀️
Gari_de_Gari_45 emremine99 oğlum 6 ,kızım 3 yaşında.Bana zorlayan çok büyük özellikleri yok canım şükür.Ama inatlar oldukça😅oldukça kudurık acayip fırlama bişeyler😅ayrıca her istenilene tamam deme özelliğine sahipler😍
emremine99 Gari_de_Gari_45 canım maşallah Allah’ım acılarını gostermesin. Maşallah Allah’ım hayırla sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin inşallah ❤️ her şeye tamam anlamadım . İnat şimdiden var 😃😃😃 inşallah geçer ya çünkü ne bilim bu kadar inat olur mu bebek diyorum bakalım genç olursa görürsek ne olacak ❤️
emremine99 Gari_de_Gari_45 Hadi yaa 😔😔😔😔 babasida inat ki çocuğun iyi bir şey değil ama ne yapalım ahlakli sağlıklı buyusunde gerisi önemli değil ya