Catlakbiranne Yica Bizimki de 8 aylık ve tam bir dengesiz modu var ağlarken güler gulerken ağlar memnun olmaz hiçbir şeyden ek gıda veririm 1 kasiginda güle oynaya yer diğerinde ağlar yemek istemez 😅
Deletedmom_109 Catlakbiranne postu açmadan kesin birileri ikizler burcuna bir laf etmiştir dedim kiiii ne göreyim 😁😁😁 ikizler burcu olarak artık yeter diyorum 😁😁😁 bu arada oğlum minnoş bir balık burcu yükseleni yay ama bence kesin köpek balığı 😿😿😁
birtutamsac Yica 9 aylık canım aöa doğduğundan beri ben mücadele veriyorum resmen bazen takatim kalmıyo ama sonra geçecek diyorum. Sonra bakıyorum çok zayıf tekrar üzülüyorum böyle bi döngüdeyim 😫
emremine99 Gari_de_Gari_45 canım merak ettim bebeklerin aslan burcu ha benim kız da öyle nasıl oluyir hani 1 buçuk aysinda küçük seninkiler büyük mu nasıl özellikleri canım iyi olsun kötü olaun merak ettim 😃😘
Gari_de_Gari_45 emremine99 oğlum 6 ,kızım 3 yaşında.Bana zorlayan çok büyük özellikleri yok canım şükür.Ama inatlar oldukça😅oldukça kudurık acayip fırlama bişeyler😅ayrıca her istenilene tamam deme özelliğine sahipler😍