profesyonelpollyanna canım orada staj yaptım ve kaç kere tartıştım allah bilir doğum yapan kadınlara o kadar kötü davranıyorlar ki hele Suriyeli bir kadın yeni doğum yapmış pijamasını fırlatmışlar üstüne kadın yatak köşesinde düştü düşecek hemşireye gittim bakın diye(ki kapıda yakınları dolu almamışlar odaya bari onları alın giydirsinler demi) salla diyor bana gidip ben yardım etmiştim ki Suriyelileri sevmem bile ama insan insandır hiç etik ahlak yok çalışanların bir çoğunda