Kirmizisaclibayan teachersrn çok teşekkürler . Ben de sizi tebrik ederim. Çocuklarımız büyük avantaj yaşayacaklar kesinlikle. Aferin kuzucuğa , neler öğrenmiş ☺️ şimdi artık evde de günlük diyaloglara yer verirseniz müthiş bir ilerleme kaydedeceksiniz bence ☺️
Kirmizisaclibayan Hopesmom gecikme yaşanırsa bile panik yapılmamalı , gerçekten normal. Bir konuşmaya başladığında hepsi birden dökülecek ☺️
Brokolilim Kirmizisaclibayan 3 yaşında kızım ingilizce dersi alıyor bizede anne demek yerine ingilizce sesleniyor şimdilik hevesli bakalım