Kirmizisaclibayan merhaba, ben de bebekten başlamıştım İngilizce konuşmaya. Ama oğlumun konuşması bayağı gecikince bıraktım kafa karışıklığı yaratabilir diye. Eylülde kreşte İngilizce dersleri başladı ve o zamandan beri İngilizceyi çok seviyor hep konuşmak istiyor şarkı söylüyor. Şu an 4 yaşına iki ay kaldı ve sayıları, renkleri, hayvanları, meyve sebzeleri, alfabeyi, aile üyelerini, günleri, ayları, duyguları ve kıyafetleri biliyor. Bunların hepsini kreşte öğrendi, evde tekrar ediyoruz, bazı diyalogları da çalışıyoruz soru cevap olarak. Sevdiği ve öğrenmek istediği için hep daha fazlasını veriyorum. Sizi de tebrik ederim çok iyi yapmışsınız bence 😊