Betul5434 merhaba benim kardeşim epilepsi hastası bebekken farkettik bizde sizin gibi hatta sizin bebeğinizden küçüktü farkettiğimizde. Şuan 23 yaşında çok şükür epilepsiden eser kalmadı. Gönlünüzü ferah tutun, ilaçlarını düzenli kullanın çok özveri istiyor ama iyileşiyor. Çok geçmiş olsun.