Gizem9565 oğlumda uykusundan ağlayarak uyanmak gözleri açık Bi şekilde kendine gelemiyordu gözleri daliyordu ve sadece ağlıyordu en yakın hastane şehir hastanesiydi gittiğimizde Bi gece gözlem altında kaldı ve gece nöbeti veya epilepsi olabilir denildi oglum 8 aylikti daha ben ihtimale dayalı en iyi nöroloji doktorunu buldum 2 yıldır kepra ilacı kullanıyoruz çok şükür bizim epilepsi başlangıcıydi ilerlemeden tanıyi koydu doktorumuz ve doktorumu gelişimi için her 6 ayda Bi kontrolumuz var her gittiğimizde psikoloğa da goturmemi önerdi gelişiminin nasıl ilerlediğine dair zaten tahmin edersinki gelişim başta beyinde başlar o şekilde cocuk psikologunun otizm olabilir demesiyle bu sefer en iyi çocuk psikologuna götürdüm oda otizm olmadığını sadece 3 aylik Bi psikoterapiye yani duyularinin uyarılması a ihtiyacımız olduğunu söyledi