Aalya Axl_sushi kullandım atak dönemlerinde vs huysuz oluyor ama aman aman değiş yani.düzensiz kullanan arkadaşımın bebeği ise herseyde ağlayan mızmız bir bebek
Deletedmom5284 Axl_sushi benim annemin zamanında folik asit varmış kullanmış, bende kızımda kullandım ve çok uslu kendi yiyen kendi uyuyan kendi kendine oyun oynayan bir bebek, bi taraflarından element uyduruyorlar sazanlarda inanıyor, saçmalık
Miyonunannesi Axl_sushi canım ama o zamanın sartlarıyla sımdı bir mi o zaman ınsanların yedıgı ıctıgı ne kadar temz saglıklıydı simdiye göre günümüze günümüz sartlarına odaklanmalıyız bence folık asit içtim ve 1.5 yasında cok akıllı uykusu duzenlı bı bebegım var
PurpleTail Axl_sushi atak dönemi dışında bebeğimin bi huysuzluğu yok neyseki, folik asit kullanımına da hamile kalmadan başlamıştım. Bence ilgisi yoktur.
Miyonunannesi Axl_sushi bebegın ne kadar bilmiyorum tatlım ama ilk 3 -4 ay hem yenı dunyaya alısma hem organların ıslevlerını yerıne tam olarak getrmeye calısması derken uykusuzluk bebrklrrde oluyo gazdan oluyo aclıktan oluyo baska bişeylerden oluyo ama zaten zamanla duzeldıgını gorekeceksın
Gulkizim Axl_sushi haklı olabilirsiniz ben de kullanmadım komşunun sağlıklı bebeği benim bebeğimin hasta halinden daha huzursuz. Etkisi olabilir
Dedimolabilir Axl_sushi 3 arkadas gebe kaldik ayni zamanda ucumuzde kullandik ucumuzum arasi vok az diger ikisinin cocugu uysal uyku sorunu yok sadec benim kizim uyumuyor. Yani alakasi yok bence millet yine uyduruyor herseyi.