Eskiden çocukları beşiğe sımsıkı bağlarlarmış bir odaya koyarlarmış ağlasa da uyurmuş bebekler bir şekilde. Şimdi bebeklerin etrafında dikkatini çekecek o kadar şey var ki. Rengarenk oda yapıyoruz, beşiğine bir sürü şey takıyoruz. Beyinleri zehir gibi algıları süper. Annem der ki eskiden bebek doğduğunda bir kaç gün sonra insanlar “gözünü açtı mı” diye sorardı. Şimdikiler karından çıkınca etrafı seyrediyor, konuşmaları dinliyor. O yüzden iyi ki folik asit bebekleri var 😄