Ekvatoral aslioztrkkk Geç tuttu memeyi. Ama yavrum emmek istiyordu ememiyordu. (Meme ucum yoktu göğsüm sertti vs vs. Bir de benim ameliyatım vardı ) Sütüm de gelmeyince. Bir süre meme+mama gittik. 4. Ay bitene kdar güzelce emdi. Süt olmamasına rağmen.
Babykus aslioztrkkk evet bebek doğunca giydirdiler direkt hastane çıkışı, battaniye vs her şey vardı. Ek olarak pakette bezi, ıslak mendili, şampuanı vs de vardı. Bebek için bir pusetini alıp gitsem yeterliymiş yani
Babykus aslioztrkkk bu arada biberon için de kaşık biberonlar var meme reddi olmaması için. Onu bir araştırabilirsin