aslioztrkkk ben mayıs ayında doğum yaptım şansıma o gün de cok soğuktu. Özellikle kullandıklarını yazdım.
Bebeğim için ebeye verdiklerim:5li hastane çıkışı,çorap,3 zıbın, battaniye, 1adet 1num bez.
Ekstra olarak ta bebek için: 1paket bez, 2adet yine 5li hastane çıkışı, çorap,alt silmelik pamuk, ıslak mendil,bepanthol, kundak, battaniye. Yatacağı yer için yastık kılıfı ve puset.
Kendim için : 2 elbise gecelik, 1pijama takımı, hırka, 2 çorap,havlu, 1 paket depend, göğüs Pedi,terlik ve çarşaf.
Kettle, Pet bardak, su, kahve, çay vs., kayısılı meyve suyu, birkaç bisküvi,kağıt havlu