Adtmoms Kinatt ıslak mendil kullanılsa bile ılık su ile yıkayıp öyle kullanırım size de tavsiye ederim. Hiç ıslak mendili yıkamadan sürmedim bebeğimin tenine
Yarenysra Adtmoms ben normal primayi deniyorum, birde gündüzleri e bebek in bir tane bezi var onu kullanıyorum geceleri Prima ,
iyikioglum Geçenlerde tesadüf evy baby bebek bezi aldım. Numarasına göre gayet geniş rahat bir bez tavsiye ederim. Geniş olduğu için sızma da yapmıyor.