ah_uzumlu_kekim ya postu meşgul etmeyeyim. Ama basit bir örnek vereyim. Biz ikinci el araba bakmaya başka şehre gitmiştik. Başıma güneş geçti bir de benim migrenim var çok kötüyüm sürekli baş ağrısı bulantı kusma güneşe bakamıyorum o şekildeyim. Normal mesai saati bittiği için acile gidelim dedik tabi ilk yıl acemilik. Neyse sekreter neyin var dedi. Ben söyledim. Şuurunu kaybettin mi-hayır, sara nöbeti gibi nöbet geçirdin mi- hayır, hımm o zaman yakında market var oradan bir kola al çalkala gazını çıkart iç o sana iyi gelecek dedi 😂Doktor dedim- gerek yok dedi😂 yeter mi