AyseninAnnesiiii Deletedmom896 bende yatırarak sıktım bebeğim biraz böyle heyecanlanır gibi nefesi kesildi saniyelik ama bişi olmamıştır umarım
Deletedmom896 AyseninAnnesiiii YouTube da çok ayrıntılı videoları var lütfen izleyerek öğrenerek yapın :)
Deletedmom896 AyseninAnnesiiii Dik olursa su genize gitmez diğer delikten çıkar :) yatarak su içmeyi denedin mi hiç 😁
AyseninAnnesiiii Deletedmom896 ay ne bilim ben sıkıcam delikten geri cıkıcak içeri gitmck diye yatırdım cahillik işte 😬😬😬😬
Eslemim cansudncr34 serum fizyolojik uygularken direk orta kanaldan sıkmayın, burun kanatlarına doğru sıkın ki basınç azalsın istenmeyen sonuçlar olmasın,korkmayın birşey olmamıştır ama o korku bir tecrübe oldu size,geçmiş olsun
bebeksibiriyim cansudncr34 Kaç cc sıktın ya şırıngayı tamamen mi doldurdun🤔dr un neden fizyolojik su falan önermiyor tuzlu su yap diyor.iyi mi şimdi bebeğiniz
bebeksibiriyim cansudncr34 yok sanmıyorum ama su içir istersen biraz canım yakmıştır tuz şimdi onu genzi falan temizlensin tuzdan biraz🥺
Deletedmom896 AyseninAnnesiiii Tövbe Estağfirullah 😂 kız olması gereken pozisyonlar belirlenmiş niye pozisyon uydurmakta ısrar ediyorsun baş aşağı olsa sıktığın su nereye gidecek
Nurcan03 NukleerBaslikliKiz zaten aylık sağlık sigortamızı kendimiz ödüyoruz. Onlarda da farklı paketler var. En basic olanlar hastanede doğum vs karşılamıyor. Zaten Hollanda’da öyle bir sistem var ki o parayı çatır çatır alırlar. Misal diş için yıllık 250 Euro’ya kadar karşılıyor fazlası olan her işlemi cebinden ödüyorsun. Ya da gözlük ve fizyoterapi kapsam dışı olabiliyor. Onun için ekstra para ödüyorsun. O yüzden çocuk yapacaksan ve hastanede yapmak istiyorsan daha yüksek meblağlı daha kapsamlı bir sigortaya geçmen gerekiyor gibi şeyler. Uzman doktor görmen çok zor hatta aile doktoruna randevu alırken önce doktorun sekreterine derdini anlatıyorsun o uygun görürse doktora randevu veriyor. Eğer gereksiz görürse temel tavsiyelerde bulunuyor. Evet ebelerle evde doğum temel sigorta kapsamında ama bir aksilik çıkarsa ben seni doğurtamıyorum taksiye atla hastaneye git de diyebilirler :) Her türlü doğuma kadar zaten ebe kontrolünde devam ediyorsun. Doktorunu seçmiyorsun kim denk gelirse onunla giriyorsun. 28. haftadan itibaren ultrason yok elle karnımız muayene edilerek son haftaya kadar geliyoruz. Daha gariplikleri sayayım mı 😂
YgmrEzel cansudncr34 odaya peteğin üstüne 2 bardak su koyun biraz odada buhar olsun burnu temizlensin
melegim71 cansudncr34 cankm tuzlu su oranini ayarloyamadinmi benim doktorum eczanede satilanla ayni demisti ama onun ayarini yapmak cok onemli ben 1 bardak suya cay kasiginin ucu koyarim her seferimde yaparim hicte aglamaz yaada deniz dibimde oorda soseyle aldim azciik omdan azcik normal su koyarim bireey olmaz korkma normalde temizliyormuydunnasil yaptin kucagina alip yuzu yere gelrcrk sekildr tutsan diger burnundan cikardu birsey olmaz di aslinds
cansudncr34 melegim71 bir kere yaptım fazla bişey olmamıştı bu sefer çok kötü oldu mosmor oldu ağladı bayaa bağırdı sustiramadik neffes almadı çok şükrü şuan iyi ama ne bileyim korkuyorum
honeymomm cansudncr34 Bir şey olmaz Allah’ın izniyle sen ona su içir boğazının yanması geçsin diye ama yavaş yavaş ver tuzlu suyu da yan yatırarak ver mesela sola sıkacaksan sola yatır sağa sıkacaksan sağa doğru yatır ve yavaş yavaş sık yoksa hem genzi yanar hem de şimdiki gibi tıkanır.
cansudncr34 honeymomm yok bir daha tövbe tuzlu su felan steril Alacagim yarın hemen .. gözümün önünde kendinden geçti bir daha asla yapmam
melegim71 cansudncr34 korkmayapki oda alissin yapmassan onun icin zor olur okadar cok cikarki tahmin eedemen yani enfazla yutar dogru bi sekilde yaptigina emin ol kizim 5 ay 14 gunluk dogsugundan beri evdr kendim yaparim hicte borsey olmadi yani videolarini cok izlemistim doktor tarif etmisti hasta oldugunda acildeki doktor yapti . Bianda gitmistir sen oylr birseyde yuzu yere gelecek sekildr sirrtina vur bidahakine kocan tutsun sen yuzunu tut o sekil daha iyi olur sendr sık
honeymomm cansudncr34 Eczaneden alın daha steril zaten evdeki ayarını tutturamazsınız . Serum gibi olanı alın .fiyati daha uygun fısfıslı daha pahalı oluyor.
AyseninAnnesiiii Deletedmom896 😀😀😀 yok daha asla yapmam teşekkür ederim hem bilgiler için hem güldürdügünüz icin 😀